Skip to main content

Entry untuk cik nurul farah aka miss Garfield!!

Assalamualaikum farah,

Guess what, syndrome air tin dan yourgut saya da kembali.

But dis time,

I use :

1. 1 liter HL marigold milk

2. 1 can of FnN (strawberry)

3. 1 can seasons ice lemon tea.

And I did it at a more appropriate place…

Huhu…

N u no wat,

Everything that we use to do together last time,

Its about time…

Im going to do it again…

Wish me luck,

Mis u~

p/s- semalam p daki bukit jambul dengan adik2 lssk…

teringat plak dakian pertama saya bersama kamoo..

hurrrmm..

hope 2 c u soon...

Comments

Anonymous said…
salam cik...masyaAllah...ntok sy kah?wua2...

aiya..stil minom air tin??x baek lol..bagos2..ada la jugak perubahannya..heheh

n sy mula menyukai coklat sneakers..betol ka eja lagu ni??coklat 2 sedap ah walau mahal...ni sume murni nyer pengaruh..

aritu smbg2 ngan ina..n bila la kt nak smbg skali..? hu2..

pegi naek bJ???wua..awat x ajak?? hu2..

u tules lam BI, i balas lam BM..aci x??

-nurulfarah yg selalu mengingatimu-
Anonymous said…
aci2...

huhu..

wah da addicted dgn sneakers ek..
bagus2..

lps ni nak mintak share dgn syarikat sneakers la, sbb da bantu meningkatkan jualan..

huhu..

hurrmm,

i really hope 2 c u soon,

i try 2 free dis weekend..

yossh!! ^^
Anonymous said…
u try 2 fri dis weekend? but i cannot maa...wua2..

ari ahad ada jamuan raya kat seberang..pegi jom! sume dijemput..=) (promo sket)

-farah-
Anonymous said…
owh ye ker...

insyaAllah,
tapi rasanye x p kut..

xpela..
insyaAllah nanti kami contact farah na...

mana boleh xposed kat cni tarikh nak p dating...

huhu..

take care...
Anonymous said…
bak kata ina , 'take extra care'..

ayat ni menyengat k...terharu korang ada di sisi..upss, ayat mcm ape jek..

jaga diri leklok, ati2 bawak moto, n really miss u lah..hu2
Anonymous said…
baek...

nanti kita jumpa kita ajak ina sekali ek..

untung2 ada org nak belanja..

kita kan student lg. tp ina da berkerjaya...

huhu...

p/s- jgn mrh ek ina, kalau x puas hati mrh farah k... ^^

Popular posts from this blog

aduhai..

kadang kadang lucu dengan telatah manusia. macam macam ragam.. tiba tiba terfikir, mungkin ada yang tertawa dengan telatah aku jugak..? hhuhu.. mari tanam dalam dalam yang hidup ini bukan selamanya, jangan berlagak, sbb tuhan x suka.. mari bersederhana, hormat orang x kira siapa.. kita hamba, dia hamba.. mari teruskan hidup!!

aina owh aina...

last week aku call die, aku : camne bljar, ok? aina : ok, hari ni pend islam, aina belajar adab berkawan.. aku : owh ye ker... aina : ustzh kate kite x blh sakitkan hati kawan.. aku : owh.. betul la tu.. aina : tapi kan bik, aina rs kita boleh hancurkan hati kawan.. aku : hah?? kenapa pulak?? aina : sbb, kalau hati sakit, nak kena beli ubat.. mahal tuh, tapi kalau hati hancur, gam UHU byk kat kedai, murah pulak tuh.. aku : confirm, memg kau anak sedara aku.. aina : kita kan ade chemistry... huhu aku : yer, jgn lupa biologi dan physics juge.. haha p/s- kadang2 seronok jugak ade anak sedara nih, tapi bila time raya.. sindri mau ingat la ^^

tagged dari alep : maaf lambat ^^

1 - NAMA TIMANGAN ANDA *mun (i dont no where dey get dis??) *murni (standard form) *adik (famly) *sri (erk!! aku lambat respon dengan panggilan ini..) 2 - ANDA SEORANG YANG *unexpected aka complicated 3 - INSAN TERISTIMEWA *EVERYONE !! 4 - LAGU KESUKAAN ANDA *hurmm.. 2 much i guess.. 5 - MAKANAN KESUKAAN ANDA *d hot d better... 6 - SIKAP YANG BUAT ANDA STRES irresponsible !! 7 - WARNA KESUKAAN * dey said it impossible 4 black 2 stay wit white.. but, i like.. ^^