Skip to main content

KEJURUTERAAN BIOPERUBATAN

okeh! first of all aku akui..
tajuk entry SANGATLAH skema!!! ^^

kejuruteraan bioperubtan ni adalah kos idaman aku semasa muda remaja..

masa wat matrik kat UM dulu, ptg2 kalau p jogin, memag aku akan singgah kat fakulti bio-prub ni.. saja.. ambik feel la kunun..

masa isi borang UPU, memg aku da letak kos ni pilihan pertama.. selama beberapa bulan.. aku tetap dengan pilihan aku..

tapi yelah.. kita hanya merancang.. tuhan yang menentukan..

entah kenapa masa sesi pengisian UPU kali kedua,
aku berubah hati !!! owh no~

1. FIZIK PERUBATAN
2. KEJURUTERAAN BIO-PERUBATAN

perasankah anda?
saya telah meletakkannya di pilihan ke-2 !!

yer...

tapi hari ni,
satu perbualan yang aku klasifikasikan sebagai menarik aka pelik telah berlaku...

aku : cik ernee, tajuk lecture yang ke-3 tu best la..
cik : tajuk ape yer??
aku : oksigen effect and re-oksigen treatment..
cik : owhh.. a'ah tajuk 2 die lebih kearah bioperubtan..
aku : menarik..
cik: kalau awak nak, boleh la ambik tajuk 2 utk sambung belajar..
aku: owh, boleh ehh??
cik : boleh.. kat UM, under fakulti kejuruteraan bio-prub.
kawan saya wat kat c2..
aku : owh...

~kenangan lama kembali menerpa, satu persatu silih berganti~

p/s- berikan aku masa....

Comments

Popular posts from this blog

aduhai..

kadang kadang lucu dengan telatah manusia. macam macam ragam.. tiba tiba terfikir, mungkin ada yang tertawa dengan telatah aku jugak..? hhuhu.. mari tanam dalam dalam yang hidup ini bukan selamanya, jangan berlagak, sbb tuhan x suka.. mari bersederhana, hormat orang x kira siapa.. kita hamba, dia hamba.. mari teruskan hidup!!

aina owh aina...

last week aku call die, aku : camne bljar, ok? aina : ok, hari ni pend islam, aina belajar adab berkawan.. aku : owh ye ker... aina : ustzh kate kite x blh sakitkan hati kawan.. aku : owh.. betul la tu.. aina : tapi kan bik, aina rs kita boleh hancurkan hati kawan.. aku : hah?? kenapa pulak?? aina : sbb, kalau hati sakit, nak kena beli ubat.. mahal tuh, tapi kalau hati hancur, gam UHU byk kat kedai, murah pulak tuh.. aku : confirm, memg kau anak sedara aku.. aina : kita kan ade chemistry... huhu aku : yer, jgn lupa biologi dan physics juge.. haha p/s- kadang2 seronok jugak ade anak sedara nih, tapi bila time raya.. sindri mau ingat la ^^

asli aka ikhlas

To see him smile gives me a very comfort feeling.. Its good to know that he is happy.. Everything still floating clearly in the air.. And that cause me to  remember every single thing Not because I cant except the fact.. But the condition is pure The situation is genuine And the view is practically neutral May Allah bless u now n always.