Skip to main content

:: SEBAK ::


suasana sebak menyelubungi :: mereka ::

"walaupun kita berasa penat dan seperti sudah tidak mampu untuk berjuang, tapi adakah kita yakin semua yang di lakukan itu ikhlas dan hanya untuk Allah swt?? "

semua perkara perlu direnung-renungkan,
walaupun kehidupan begitu rakus dimamah masa,
namun x salah untuk kita berhenti!
dan menilai di mana kita sekarang,
apa yang kita mahukan
dan kerana apa kita melakukan...

golongan yang tercicir???

ini akan menjadi isu~

Comments

Popular posts from this blog

aduhai..

kadang kadang lucu dengan telatah manusia. macam macam ragam.. tiba tiba terfikir, mungkin ada yang tertawa dengan telatah aku jugak..? hhuhu.. mari tanam dalam dalam yang hidup ini bukan selamanya, jangan berlagak, sbb tuhan x suka.. mari bersederhana, hormat orang x kira siapa.. kita hamba, dia hamba.. mari teruskan hidup!!

aina owh aina...

last week aku call die, aku : camne bljar, ok? aina : ok, hari ni pend islam, aina belajar adab berkawan.. aku : owh ye ker... aina : ustzh kate kite x blh sakitkan hati kawan.. aku : owh.. betul la tu.. aina : tapi kan bik, aina rs kita boleh hancurkan hati kawan.. aku : hah?? kenapa pulak?? aina : sbb, kalau hati sakit, nak kena beli ubat.. mahal tuh, tapi kalau hati hancur, gam UHU byk kat kedai, murah pulak tuh.. aku : confirm, memg kau anak sedara aku.. aina : kita kan ade chemistry... huhu aku : yer, jgn lupa biologi dan physics juge.. haha p/s- kadang2 seronok jugak ade anak sedara nih, tapi bila time raya.. sindri mau ingat la ^^

tagged dari alep : maaf lambat ^^

1 - NAMA TIMANGAN ANDA *mun (i dont no where dey get dis??) *murni (standard form) *adik (famly) *sri (erk!! aku lambat respon dengan panggilan ini..) 2 - ANDA SEORANG YANG *unexpected aka complicated 3 - INSAN TERISTIMEWA *EVERYONE !! 4 - LAGU KESUKAAN ANDA *hurmm.. 2 much i guess.. 5 - MAKANAN KESUKAAN ANDA *d hot d better... 6 - SIKAP YANG BUAT ANDA STRES irresponsible !! 7 - WARNA KESUKAAN * dey said it impossible 4 black 2 stay wit white.. but, i like.. ^^