Skip to main content

untuk kamoo... : maaf

munii........

tak penah ader special post tuk aku...
sdey~

RINDU KO SESANGAT~

-minahjanggal-


1.
"lagu apa ni lin?
pecinta wanita.. kau x penah denga ker??
ni 1st time...

2.
"murni, aku da wat blog tau... kau la org pertama yg aku bg tau..
owh ye ker, bagus la...
tapi blog aku x smart sgt cam org lain, bese-bese jer...
ala, rileks la lin... no hal punya.."

3.
"hidup ni persis graf sinosoidal, kejap kat bawah n kejap kat atas,
kalau ade pertembungan gelombang akan memberikan nilai kosong.. same gak la cam hidup, kalau dok bertembung aka bergaduh.. xde makna la...

ko setuju x murni??

4.
murni, aku x sedih.. tapi kenapa tiba2 air mata aku mengalir ni...??

^-^

saudari norlin,
saya harap anda sihat..

terpana aka terkesima apabila membaca komen kamoo pada entry di bawah,
terasa bersalah kerana telah membuat kamoo sedih..

perkataan "rindu ko sesangat" yg menggunakan upper case,
sgt membuatkan saya terharu..

hurmm,
maaf...

perbualan 1,2 3,4 adalah perbualan lampau kita...
saya harap kamoo masih ingat...

dulu kamoo selalu menjadi tempat aku meluahkan pemikiran dan pendapat.

''ko ni pikir kritikal sgt, luar alam"

ini ayat standard yg sering kamoo lontarkan untk saya..

owh yer,
da lama sgt x dengar ayat ni..

" jiwa kacau.."

huhu...

kamoo telah membantu saya mengenali diri sendiri,
walaupun saya membuatkan anda pening dengan teori-teori kehidupan yang saya hasilkan,

but stil,
u keep sitting on ur beloved chair 2 listen ^^

(we miss dat place arent we)

saya tidak pernah dan akan tidak melupakan kamoo,
kita terpisah dek haluan berbeza,
namun tautan persahabatan kerana Allah ini,
akan sentiasa mekar di hati...

semoga laluan kehidupan kita akan bertembung lagi,

sangat gembira dan bertuah kerana memiliki kamoo sebagai sahabat..

terima kasih untuk segalanya

~saya sayang kamoo~

p/s-lin, sorry la bahasa pelik skit...
gara-gara nak setanding dengan language minahjanggal^^

Comments

minahjanggal said…
hahaha.....

serius maloo beb~

gurau-gurau je okeh!

standard ar, bila ak kuar ayat jiwang tuh maknanya ak tgh dtg bulan~

hahahahhahahhahahahha

but i reallly miss u so much!!!!!!!!!!!!!!!!!

i want my university's life back~
murni said…
huhuhu...

hidup perlu diteruskan..

^^

miss u 2, my dear fren..

Popular posts from this blog

aduhai..

kadang kadang lucu dengan telatah manusia. macam macam ragam.. tiba tiba terfikir, mungkin ada yang tertawa dengan telatah aku jugak..? hhuhu.. mari tanam dalam dalam yang hidup ini bukan selamanya, jangan berlagak, sbb tuhan x suka.. mari bersederhana, hormat orang x kira siapa.. kita hamba, dia hamba.. mari teruskan hidup!!

aina owh aina...

last week aku call die, aku : camne bljar, ok? aina : ok, hari ni pend islam, aina belajar adab berkawan.. aku : owh ye ker... aina : ustzh kate kite x blh sakitkan hati kawan.. aku : owh.. betul la tu.. aina : tapi kan bik, aina rs kita boleh hancurkan hati kawan.. aku : hah?? kenapa pulak?? aina : sbb, kalau hati sakit, nak kena beli ubat.. mahal tuh, tapi kalau hati hancur, gam UHU byk kat kedai, murah pulak tuh.. aku : confirm, memg kau anak sedara aku.. aina : kita kan ade chemistry... huhu aku : yer, jgn lupa biologi dan physics juge.. haha p/s- kadang2 seronok jugak ade anak sedara nih, tapi bila time raya.. sindri mau ingat la ^^

tagged dari alep : maaf lambat ^^

1 - NAMA TIMANGAN ANDA *mun (i dont no where dey get dis??) *murni (standard form) *adik (famly) *sri (erk!! aku lambat respon dengan panggilan ini..) 2 - ANDA SEORANG YANG *unexpected aka complicated 3 - INSAN TERISTIMEWA *EVERYONE !! 4 - LAGU KESUKAAN ANDA *hurmm.. 2 much i guess.. 5 - MAKANAN KESUKAAN ANDA *d hot d better... 6 - SIKAP YANG BUAT ANDA STRES irresponsible !! 7 - WARNA KESUKAAN * dey said it impossible 4 black 2 stay wit white.. but, i like.. ^^