Skip to main content

minasan, arigato gozaimas!!!!



Alhamdullillah project da siap,
terima kasih kepada kpd semua yang membantu.

en khairul ( lab asst. mikrob)
puan Suri (lecturer mikrob),
pakcik tokey lembu,
mak cik kuih + brader2 + pak mandur - di balik pulau.
pakcik apam balik
pakcik jual surat khabar
adik kedai runcit.
en.kong ( lab asst biofizik)
akak2 master skul fizik
student2 n lab asst kt lab mikrob
etc.............

maaf jika ade nama yang tetinggal....
semua individu di atas secara langsung dan tidak langsung terlibat dengan fyp kami..

terima kasih kerana sudi menghulurkan bantuan...
semoga Allah membalas jasa2 kalian..

owh ye, comel x kueh pau kat atas 2??

en .kong yg belikan untuk saya dan ina..
sebenarnya ade kueh tart jugak,
tp x sempat nk snap picture da masuk dalam perut ^-^

terima kasih kepada en.kong yang sanggup datang dari seberang untuk membuka lab pada hari ahad semalam dan sabar menunggu kami ber"kampung" di lab selama 6 jam..

InsyaAllah nanti ina belikan hadiah...
he..

ok,
once again...
tanks 2 all..............

p/s- al-fatihah buat isteri pakcik tempat kami membeli susu. rasanya masih segar senyumannya di ingatan kami.. namun
sesungguhnya ajal itu di tangan Tuhan..
kami agak terkejut dengan pemergiannya..
dan insyaAllah semoga rohnya tergolong dalam kalangan hamba-hamba yang beriman..

Comments

Popular posts from this blog

aduhai..

kadang kadang lucu dengan telatah manusia. macam macam ragam.. tiba tiba terfikir, mungkin ada yang tertawa dengan telatah aku jugak..? hhuhu.. mari tanam dalam dalam yang hidup ini bukan selamanya, jangan berlagak, sbb tuhan x suka.. mari bersederhana, hormat orang x kira siapa.. kita hamba, dia hamba.. mari teruskan hidup!!

aina owh aina...

last week aku call die, aku : camne bljar, ok? aina : ok, hari ni pend islam, aina belajar adab berkawan.. aku : owh ye ker... aina : ustzh kate kite x blh sakitkan hati kawan.. aku : owh.. betul la tu.. aina : tapi kan bik, aina rs kita boleh hancurkan hati kawan.. aku : hah?? kenapa pulak?? aina : sbb, kalau hati sakit, nak kena beli ubat.. mahal tuh, tapi kalau hati hancur, gam UHU byk kat kedai, murah pulak tuh.. aku : confirm, memg kau anak sedara aku.. aina : kita kan ade chemistry... huhu aku : yer, jgn lupa biologi dan physics juge.. haha p/s- kadang2 seronok jugak ade anak sedara nih, tapi bila time raya.. sindri mau ingat la ^^

Entry untuk cik nurul farah aka miss Garfield!!

Assalamualaikum farah, Guess what, syndrome air tin dan yourgut saya da kembali. But dis time, I use : 1. 1 liter HL marigold milk 2. 1 can of FnN (strawberry) 3. 1 can seasons ice lemon tea. And I did it at a more appropriate place… Huhu… N u no wat, Everything that we use to do together last time, Its about time… Im going to do it again… Wish me luck, Mis u~ p/s- semalam p daki bukit jambul dengan adik2 lssk… teringat plak dakian pertama saya bersama kamoo.. hurrrmm.. hope 2 c u soon...