Skip to main content

~baeklah

okeh~ nampaknye org yong peng dan masyi dah mendahului saya.. ^^

:: usrah terakhir ::

baeklah..

yer semalam~ mana mungkin tarikh itu aku dan kamu lupakan

itu usrah terakhir kita..

farah dan syaQ ^^

jgn sedih tau x dapat join semalam~

p/s- saya da tlg wakilkan makan kueh utk kamoo ^^

pesan kak ain,

"jangan berhenti dari memberi, kerana itu akan membunuh kebaikan dalam diri kita"

simple~ but there is a lot of 2 think about ^^

sinopsis ttg mereka dari mata saya:

kak ain ( mama usrah )
~terbaek!

zati~ yer, ingt lg kah kali pertama kita berjumpa?? u always d same girl like b4 no matter wat hapen..
p/s- zati suka suruh org serius, tapi die juga sering ketawa??
huhu..^^

kak zie~ well well... no komen! huahuahua..
p/s- akak, tlg kurangkan lawak ok.. ^^

jannah~ tanpa ragu-ragu! anugerah tokoh rempit terbaek!!!! ^^

rohana~ a very unique and interresting fren ^^
p/s- ganbate ney sensei!!

syaQ~ yer kamoo...
semoga terus tabah! satu perangai kamoo tlh saya warisi..
lalaala... ^^
p/s- yakinlah setiap apa yang berlaku adalah ketentuan ilahi
and never regret with who u r or wat u dO..

masyi~ menyertai pada minit2 kecemasan ^^
memg champion la..
p/s- kagum dengan ketabahan kamoo.. teruskan!!!

farah~ dah besar da eh.. ^^
belajar rajin2, jangan nakal2..
p/s- masih menunggu bebola itu!!

ina~ 4 d last 1 yer i spend most of my time wit u..
so there's must b a lot of mistake that i've done..
forgive me..
i learn a lot from u,
and really hope dat u will fulfil all of ur dream.. ^^
p/s- kena tulih omputih sbb ina da gunakan bahasa mr.brown kat blog die.. huhu..

terima kasih dan maaf atas segala kesilapan..

~segala puji hanya bg Allah~

Comments

Popular posts from this blog

Tribute to shaq @ cek k @ shakilut @ shaki @ cek Kayla….

Hari ni, nur shakila Othman telah keluar daripada M03-10-16 Desasiswa saujana 11800 minden usm p.pinang… Sebagai jiran sebelah, dari pagi aku dapat merasakan shaki akan keluar hari ni, keadaan bilik yang semakin kosong, menguatkan firasat aku… Maafkan aku cek k, bukan aku sengaja tidak mahu ambil tahu… bukan sengaja aku tidak membantu mengemas barang, bukan sengaja aku tidak bertanya… tapi kerana aku tidak mampu untuk menerima… -k.a.u a.k.a.n.p.e.r.g.i- Rasanya masih terngiang-terngiang di telinga ku ini saat-saat sewaktu kita semua (dayah,norlin,shaki,murni) merancang untuk duduk di blok n wing yang sama semasa 1st year… Saat kita semua ke pejabat desa…. Saat kita merancang untuk memilih wing… semuanya masih segar… namun, masa itu makhluk Allah yang akan terus berlalu… Dan tanpa ku sedari, 2 tahun telah berlalu… Dan hari ini, shakila telah pergi… ke tempat yang jauh lebih baik Nukilan ini, Ikhlas dari aku untuk shakilut… Maafkan aku kerana terlalu banyak nama yang aku berikan pada mu....

Entry untuk cik nurul farah aka miss Garfield!!

Assalamualaikum farah, Guess what, syndrome air tin dan yourgut saya da kembali. But dis time, I use : 1. 1 liter HL marigold milk 2. 1 can of FnN (strawberry) 3. 1 can seasons ice lemon tea. And I did it at a more appropriate place… Huhu… N u no wat, Everything that we use to do together last time, Its about time… Im going to do it again… Wish me luck, Mis u~ p/s- semalam p daki bukit jambul dengan adik2 lssk… teringat plak dakian pertama saya bersama kamoo.. hurrrmm.. hope 2 c u soon...

p.a.k.c.i.k

Pagi tadi, hati aku sangat tersentuh.... apa yang aku saksikan, benar-benar membuat aku tersedar dan kembali bermuhasabah diri... selepas menghadiri mesyuarat bersama HELWA pusat islam, aku dan sahabat-sahabat dijamu dengan nasi lemak. mungkin kerana banyak makanan yang berlebihan, makanan tu diagih-agihkan kepada staf... "nak, pakcik nak letak pinggan ni kat mane?" seorang pakcik menegur aku ketika aku hendak keluar meletakan pinggan, "pinggan bersih..." bisik hati aku "kat dalam bilik meeting pakcik" "owh, baeklah..." "eh pakcik, x payah tanggal kasut masuk bilik meeting" "xpe nak....." pakcik tu terus menanggalkan kasut dan masuk ke dalam bilik meeting, entah mengapa, aku masih terpaku di tepi pintu dan terus memerhatikan pakcik tu... selepas keluar, pakcik tu terus mendapatkan nasi lemaknya yang diletakkan dalam plastik. sambal, nasi, telur dan kacang sumanya bercampur baur dalam plastik tu... "kenapa pakcik x makan j...